مقالات مربوط به دیسک کمر

جراحی ستون فقرات با لیزر

جراحی ستون فقرات با لیزر
۵
(۵)

جراحی ستون فقرات با لیزر ممکن است.برای افرادی که مبتلا به اختلالات ستون فقرات هستند. و نمی‌خواهند با خطرات ناشی از جراحی‌های سنتی ستون فقرات مواجه شوند، گزینه بسیار در دسترس‌تری ارائه می‌دهد. اگرچه نتایج این روش‌های مختلف جراحی می‌تواند.در سطح موفقیت یکسان باشد، اما خطر معمولاً در بیمارانی که روش لیزر برای آنها گزینه مناسبی است، با حاشیه زیادی کاهش می‌یابد.

آیا جراحی ستون فقرات با لیزر برای فتق دیسک موثر است؟

با گذشت زمان، پیشرفت های زیادی در زمینه جراحی های لیزری حاصل شده است. از آنجایی که این تکنیک ها خیلی پیشرفته می باشند، بسیاری از جراحان ستون فقرات نظرات و تجربیات متفاوتی در مورد جراحی ستون فقرات دارند. با این حال، با توجه به جراح مناسب با تجربه مناسب، جراحی لیزری ستون فقرات می‌تواند.راهی عالی برای درمان مشکلات جزئی ستون فقرات، از جمله تنگی ستون فقرات و فتق دیسک‌ها باشد. که به تکنیک‌های جراحی سنتی اصلی نیاز ندارند

میزان موفقیت این جراحی چقدر است؟

استفاده از جراحی های لیزری ستون فقرات می تواند.تعداد عوارض و همچنین زمان بهبودی را کاهش دهد. این باعث می شود.که جراحی های لیزری ستون فقرات جایگزین مطلوبی برای روش های درمانی سنتی باشد. اما باید گفت.که در آن مزایا و معایب متعددی قابل استفاده است.

 

مقالات مشابه: بهترین عمل برای دیسک کمر

 

آیا جراحی های لیزری دیسک کمر واقعاً مؤثر هستند یا خیر.

البته، جراحی های لیزر هنوز به طور کامل جایگزین جراحی های سنتی نشده اند، اما در بسیاری از کاربردها به شرایط مساوی می رسند.

 جراحی دیسک با لیزر مطمئناً برای هر بیمار مناسب نیست، اما جایگزین مفیدی برای بعضی از بیماران است. اگر از فتق دیسک یا اعصاب آسیب دیده در نخاع رنج می برید، جراحی لیزری ممکن است بتواند کار را به همان اندازه روش های سنتی و با کمترین درد، زمان و هزینه انجام دهد.

 

جراحی ستون فقزات با لیزر

جراحی ستون فقزات با لیزر

چه زمانی انجام جراحی با لیزر موثر است؟

مهمترین بخش این است که: آیا جراحی لیزری ستون فقرات برای شما مفید است یا خیر، درک نیازهای خاص خود است. این عمل، همه چیز را فوراً برطرف نمی‌کند، و هنوز موقعیت‌های زیادی وجود دارد که روش‌های سنتی یا سایر اشکال جراحی ستون فقرات با حداقل تهاجم ممکن است. به روش‌های لیزری جدید ترجیح داده شوند. البته، هنگام در نظر گرفتن چنین روشی، همیشه بهترین راه است. که از پزشک خود بپرسید!

جراحی با لیزر چه تاثیری دارد؟

در حالی که بسیاری از مشکلات ستون فقرات وجود دارد که عمل لیزری ممکن است. برای آنها کارساز نباشد، مانند بیماری های دژنراتیو ستون فقرات، فتق دیسک مشکلی است که جراحی ستون فقرات با لیزر به راحتی می تواند آن را حل کند. اگر از فتق دیسک رنج می برید، نیازی به انجام جراحی سنتی فشرده ستون فقرات نیست، زیرا جراحی لیزری می تواند کار را به همان اندازه با کمترین درد انجام دهد.

آیا جراحی با لیزر دردناک است؟

جراحی ستون فقرات با لیزر فرآیندی است که به جراح این امکان را می‌دهد تا از فناوری‌های پیشرفته لیزر پزشکی برای انجام جراحی استفاده کند. جراح بخش‌هایی از بافت نرم را که اعصاب اطراف ستون فقرات را فشرده می‌کند، برمی‌دارد. مشکلی که همچنین می‌تواند نتیجه بزرگ شدن رباط یا فتق دیسک باشد. این نوع روش معمولاً به صورت تهاجمی و با استفاده از روش‌های فشرده برای برداشتن مقدار کمی از بافت دیسک انجام می‌شود.

 

مقاله مرتبط: درمان نوین دیسک کمر

 

مزایای استفاده از روش های کم تهاجمی جراحی لیزری بسیار زیاد است:

از جمله برش های کوچکتر، کاهش از دست دادن خون و زمان بهبودی سریع تر. البته این امر می تواند باعث کاهش شدید درد بعد از عمل نیز شود.

 

<yoastmark class=

چه زمانی جراحی ستون فقرات با لیزر بهتر از روش های سنتی است؟

همانطور که گفتیم، در حال حاضر موقعیت های زیادی مانند بیماری های دژنراتیو ستون فقرات وجود دارد. که در آن جراحی های سنتی فتق به جایگزین های جراحی با لیزر ترجیح داده می شود. با این حال، در شرایطی که جراحی های لیزر برای آنها قابل استفاده است، می تواند بسیار مفید باشد.

معایب جراحی با لیزر

  • زمان بهبودی سریعتر
  • کاهش از دست دادن خون
  • کاهش هزینه

معایب جراحی لیزری

  • زمان بهبودی طولانی تر
  • افزایش خطر عملکرد ناکافی
  • ممکن است در همه شرایط قابل اجرا نباشد
  • گران تر

زمان بهبودی تکنیک های جراحی با لیزر چقدر است؟

زمان بهبودی برای عمل ستون فقرات با لیزر معمولا کمتر از ۶ هفته است، در حالی که زمان بهبودی برای جراحی های دیسک سنتی حدود ۳ تا ۶ ماه است. بنابراین در حالی که جایگزین های لیزر همیشه مناسب نیستند، مشکلات دیسک کمر را گاهی اوقات می توان با این روش بسیار آسان تر درمان کرد. اگرچه آنها همیشه بهترین انتخاب برای علائم شما نخواهند بود، اما تکنیک‌های جراحی لیزر به طور کلی به بیماران امکان بهبودی سریع‌تر با عوارض کمتر را می‌دهند.

سخن پایانی

در کلینیک، ما انواع جراحی دیسک کمر را ارائه می‌دهیم. که توسط یک تیم جراحی عالی با بهترین جراح دیسک کمر انجام می‌شود. تا به شما کمک کند.هم‌اکنون از کمردرد خود خلاص شوید. اگر علائم فتق دیسک یا آسیب ستون فقرات دیگری را تجربه می‌کنید. و هنوز از خود می‌پرسید: آیا جراحی ستون فقرات با لیزر مناسب است یا جراحی باز؟ امروز با ما تماس بگیرید. تا با تیم ما در مورد اینکه کدام روش بهترین گزینه برای علائم شما است.صحبت کنید. با ما در اینستاگرام همراه باشید.

این مطلب مفید بود؟

۵ / ۵. تعداد ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *